برای برنامههایی که از تراکتگرافیک سه بعدی بلادرنگ استفاده میکنند قانونی وجود دارد. با دادن فرصت بیشتری تراکتبرای پردازش تصاویر شما میتوانید کارت ویزیتگرافیکهای سه بعدی با کیفیت بالاتری ایجاد نمایید. به طور مثال بعضی از نرم افزارهای مدل سازی از گرافیک سهبعدی بلادرنگ کارت ویزیتبرای تقابل با هنرمند برای خلق محتوای مورد نظرش استفاده میکنند. سپس تصاویر به برنامه دیگری تراکتفرستاده میشوند (ray tracer) که تصاویر را رندر تراکتمیکنند. رندر کردن یک فریم تنها برای کارت ویزیتانیمیشنی مانند داستان اسباب بازی به ساعتها زمان بر روی یک کامپیوتر سریع نیاز دارد. این پروسه رندر و ذخیره سازی صدها فریم یک انیمیشن را میسازد که بطور رشته متوالی قابل پخش مجدد میباشد. اگرچه کارت ویزیتپخش تراکت تصاویر انیمیشن ممکن است یک عمل بلادرنگ به نظر برسد اما تراکت اینطور نیست. چون آن کارت ویزیتاینتراکتیو نیست در نتیجه آن بلادرنگ نیست بلکه بیشتر یک سری تصاویر از پیش رندر شده میباشد .
مشاهده پست مشابه : گرافیک سه بعدی غیر همزمان